Partnership Airtrade en Travelport brengt Multisource filosofie tot leven

Airtrade heeft de samenwerking met reiscontent leverancier Travelport met drie jaar verlengd. De samenwerking onderstreept Airtrade’s Multisource-filosofie, waarin diverse bronnen op één platform gebundeld worden. Deel van de overeenkomst is tevens een volledige integratie van de Travelport-content met de onlangs geïntroduceerde Airtrade Hub. Dit betekent dat gebruikers vanaf nu ook via Travelport toegang krijgen tot diverse tarieven en ancillaries van de ruim 400 aangesloten airlines en low-cost carriers.

In deze ‘multisource‘ Hub wordt de content van GDS’en zoals Amadeus en Sabre, de internationale consolidatornetwerken en de content van luchtvaartmaatschappijen zelf gebundeld. Met het toevoegen van Travelport content worden de eerste concrete stappen richting het meest optimale vliegaanbod gezet. Jeroen Martron, CEO Airtrade: “Als organisatie zijn we constant in beweging. Wij willen de grootste aanbieder in de Benelux worden met intuïtieve en innovatieve oplossingen voor onze klanten. Daarbij heb je een partner nodig die niet alleen meedenkt, maar ook mee innoveert. Wij hebben er vertrouwen in dat Travelport hierbij de optimale partner is."

Ook Erik van Markus, Managing Director Travelport Nederland is verheugd over de overeenkomst; “Wij zijn ervan overtuigd dat wij op basis van onze content, kennis en technologie een bijdrage kunnen leveren aan Airtrade's Multisource-filosofie.”

 

- Einde persbericht -